Thursday, 29 December 2011

Dah nak pindah larr....

tak lame lgi dah nak pindah.. terpaksa la tinggalkan johor ni..lpas ni duduk kat port dikson..

semua friends still diingati.....

 hope  get a lot of friends..

semua fiends sayang korang semua .. 

jangan lupe kan aku... best tu memang la best, sebb sekolah pon tep laut tapi... nak pindah tu rase macam berat sangat nak tinggalkan negeri kelahiran aku nie...



bye....

4 comments:

  1. nak pindah ke tak nak....
    ape2 pon mmg terpakse lar..

    ReplyDelete
  2. itu adalah dugaan yang harus di tempuh.
    tempuh lah ia dengan ketabahan kawanku
    aq akn sentiasa doakan yang terbaek untuk mu...

    ReplyDelete
  3. Arisha!!!!!abang ben ashaari follow kaw!uhu...best lah kaw...tahniah

    ReplyDelete